آزمایش آستانه اختلافی

دانلود آزمایش آستانه اختلافی
آزمایش آستانه اختلافی با ۱۲ وزنه، با هدف پیدا کردن کسر وبر و آستانه اختلافی،
بخشی از متن:
مرحله اول (پیدا کردن کسر وبر)، ‏روی صندلی می نشینیم یا به طور سرپا می ایستیم. چشمهایمان را می بندیم. ابتدا حدود آستانه را با استفاده از روش حدود به دست می آوریم. بدین ترتیب که وزنه ثابت (یکی از وزنه های ۱۰۰ گرمی) را به ترتیب با هر یک از وزنه های ۷۵ ، ۸۰ و … گرمی به طور همزمان در دو دست می گذاریم و  آنها را با یکدیگر مقایسه کنیم.  وقتی دو وزنه را مقایسه کردیم می توان چنین پاسخ داد: سبکتر، سنگین تر، برابر، تقریبا سبک تر یا تقریبا سنگین تر از آن دیگری است، یا این که آن دو برابرند.
‏این مقایسه تا آنجا ادامه می یا بد که  یکی از وزنه های سبکتر از ۱۰۰ گرم را با آن برابر تشخیص دهیم. وزنه به دست آمده آستانه پایین خوا هد بود.   حالا وزنه ثابت را به ترتیب با وزنه های ۱۲۵ ، ۱۲۰ ، ۱۱۵ و  … ارایه می دهیم و آنها را مقلیسه می کنیم. این عمل نیز تا آنجا ادامه می یا بد که یکی از وزنه ها برابر ۱۰۰ گرم تشخیص داده شود.این آستانه بالا خواهد بود.
مرحله دوم، در طول آزمایش یک وزنه ثابت در نظر می گیریم که در این آزمایش ۱۰۰ گرم می باشد . بعد وزنه های بالاتر و کم تر از ۱۰۰ گرم را به صورت تصادفی همراه با وزنه ۱۰۰ گرم به آزمودنی ارائه می کنیم و نظر آزمودنی را درباره اختلاف وزن دو وزنه یادداشت می کنیم .

فهرست مطالب:
هدف آزمایش
مقدمه
وسایل لازم
روش کار
مشخصات ازمودنی
تحلیل نتایج


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 2

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط