اقدام پژوهی عدم رعایت قوانین و مقررات مدرسه

دانلود اقدام پژوهی عدم رعایت قوانین و مقررات مدرسه
چکیده
پژوهش نشان داده است که عامل رعایت نکردن قوانین و مقرارت در جو عمومی مدرسه و کلاس درس است. اما پژوهش حاضر در مورد دانش آموزان پایه — متوسطه ۱ است که قوانین و مقررات مدرسه را رعایت نمی‌کنند. بعد از برخورد با این مسئله به جمع آوری اطلاعات از منابع گوناگون و استفاده از تجربیات افراد متخصص پرداخته و بعد آن‌ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و سپس با ارائه راه حل‌هایی به بهبود آن پرداختم. در ابتدای سال بود که متوجه شده‌ام دانش آموز جدید الورود به قوانین و مقرارت مدرسه آشنایی ندارد و مشکل دارند و من نیز وظیفه خود را میدانم که برای رفع این مشکل در مورد این پژوهش به بررسی‌های لازم بپردازم.

مقدمه
موضوع اقدام پژوهی حال حاضر عدم رعایت قوانین و مقررات مدرسه است. هدف اصلی من از انجام این پژوهش حل مشکل این دوره از دانش آموزان می‌باشدکه با قوانین و مقررات مدرسه آشنایی ندارند. دلیل منطقی که من را ایجاب به انجام این پژوهش کرد، روبرو شدن با این مسئله در کلاس و مدرسه است. چون من با دانش آموزان ارتباط دوستانه دارم این امید را داشتم که این معضل را حل کنم، پس به بررسی و حل آن پرداخته‌ام.درابتدایی سال بود که متوجه یک سری از دانش آموزان شده‌ام که قانون و مقررات مدرسه را رعایت نمی‌کنند و مایل نیستند که قانون مداری را رعایت کنند من نیز برای اداره کردن هرچه بهتر مدرسه و افزایش میزان کارآیی در کلاس درس دانش آموزان باید در اجرای مقررات به دانش آموزان آیین نامه قوانین و مقررات را در مدرسه در برد نصب کرده تا دانش آموزان با خواندن آن و آشنایی آن‌ها با قوانین مشکلی نداشته باشند. و همهٔ دانش آموزان قوانین را رعایت نمایند.

فهرست
چکیده ۵
مقدمه ۶
توصیف وضع موجود ۷
گردآوری اطلاعات شواهد ۱ ۸
یافته های علمی ۱۰
انتخاب راه حل موقت ۱۶
انتخاب و اجرای راه حل ۱۸
گردآوری اطلاعات شواهد ۲ ۱۹
نتیجه گیری ۲۰
منابع ۲۰


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 20

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط