صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » متفرقه » دانش آموزی  »  تحقیق در مورد همدلی و همیاری در حوادث

تحقیق در مورد همدلی و همیاری در حوادث

دانلود تحقیق در مورد همدلی و همیاری در حوادث مقاله تحقیق همدلی و همیاری در حوادث تحقیق درباره همدلی و همیاری در حوادث همدلی و همیاری در حوادث یعنی چه حدیث در مورد همدلی و همیاری در حوادث تحقیق درباره همدلی و همیاری در حوادث همدلی و همیاری در حوادث چیست مقاله در مورد همدلی و همیاری در حوادث مقاله همدلی و همیاری در حوادث

Research on empathy and collaboration in events

مقدمه:
همدلي با یک فرد يعني درك احساس‌هاي قلبي اون فرد به‌شكلي كه عواطف و احساس‌هاي درونيش درك بشود. همدلي يك عمل لازم حمايتي براي افراد حساب میشه كه بهشون كمك می‌كنه تا مراحل بحراني زندگي رو به‌خوبي بگذرونند. وقتي دلمون به حال كسي مي‌سوزه نسبت به احساساتش همدردي مي‌كنيم ولي دلسوزي و ترحم به افراد.. ديگه همدلي حساب نمیشه. همدلي  به معناي  هم عقيده بودن با اون نیست. بلكه منظور اينه که احساسهای اونو درك مي‌كنيم.
یه معني ديگه همدلي يعني اينكه بتونيم بدون اون كه در موقعيت طرف مقابل قرار گرفته باشيم خودمونو جاي اون بگذاريم و از چشم او مسأله رو ببینیم و درك كنيم مثله همدلي با زلزله‌زدگان و يا فرد مصيبت ديده و يا … همدلي به فرد كمك مي‌كنه تا بتونه انسانهاي ديگه رو حتي وقتي باهاش تفاوت دارند بپذيره و به اونا احترام بگذارد.

فهرست مطالب:
مقدمه
همدل به معنی چیست و چگونه همدلی کنیم؟
آثار مثبت همدلي
راهكارهاي تقويت همدلي
همدلی با همسر و خانواده
پرهيز از مقايسه
قانون طلایی همدلی
همدلی همدردی نیست
همدلی مهربان و خوب بودن نیست
همدلی انفعال نیست
همدلی مشابه عشق نیست
همدلی ساده لوحی نیست
منابع و مآخذ

تعداد صفحات : 10 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود