تحقیق سیستم های اندازه گیری SI

تحقیق سیستم های اندازه گیری SI

دانلود تحقیق سیستم های اندازه گیری SI

بخشی از متن:
سیستم بین المللی یکاها (SI) گسترده ترین سیستم یکاهای اندازه گیری و در حال حاضر تنها مرجع رسمی تقریباً در سراسر دنیا می باشد. نمایش و ارائه مفصل و مدون این سیستم ممکن است همه جا یافت شود، برای مثال درسایت BIPM جائی که تمام نام ها، و نمادها، تعاریف و ارتباطات فیمابین یکاهای اصلی و فرعی داده شده است. سایر معیارهای بین المللی و اسناد و مدارک اختصاص دارد به توصیه های مختلف و مقررات مربوط به استفاده، نوشتن، تشریح، تاکید و تبدیل یکاهای SI به ویژه متون علمی، و همچنین در اسناد و مدارک تجاری و بازرگانی.
نمایش گرافیکی سیستم بین المللی یکاها در یک گسترده کمتر شناخته شده و به کار رفته است. سه نمایش متنوع می تواند مورد نظر قرار بگیرد به گونه ای که  نحوه بیان مطلب، ازنظر علمی همزمان صحیح و واضح باشد. هر نمایش را می توان (الف) به صورت “درخت”، (ب) به صورت “سیستم اقماری” و (ج) به صورت “نقشه زیر زمینی” طبق شکل خاص خود نیز نامگذاری کرد.

فهرست مطالب:
تعریفی از سیستم بین المللی یکاها (SI)
جرم
طول
زمان
دما
شدت جریان
شدت نور
زاویه فضایی
واحد زاویه سطحی، رادیان
۱- نمایش گرافیکی یکاهای SI
سیستم اقماری نمایش آسیایی برای یکاهای SI
نقشه زیرزمینی نمایش آمریکائی برای یکاهای  SI
۲- بعضی نظریه های مربوط به نیرو به عنوان کمیت فیزیکی
هندبوک مبدل های نیرو
واحدهای اندازه گیری گرما
کمیت ها وواحدات اساسی


راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته های علوم پایه و فنی مهندسی
در قالب فایل word و قابل ویرایش


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 20

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط