صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » فنی و مهندسی » فنی و حرفه ای  »  تحقیق نرم افزار ویروس یاب

تحقیق نرم افزار ویروس یاب

دانلود تحقیق نرم افزار ویروس یاب

راجع به نرم افزار ویروس یاب :
نرم افزار ویروس یاب چگونه کار می‌کند ؟‌
نرم افزار ویروس یاب بیشترین صنعت آنتی ویروس که موتور قابل اسکن با در نظر گرفتن افزایش شکاف بالا، دستیابی کامل را برای برق موتور‌ها به ما می‌دهد ،‌ترکیب می‌کند .رابط گرافیکی کاربر ویروس یاب بخش‌های برنامه تخصصی داده شده را بدون از بین بردن انعطاف پذیری که شما برای مجهز کردن نرم افزار داخل محیط‌های محاسباتی به آن نیاز دارید ، یکنواخت می‌کند . در این مدت بهترین ویژگی‌های تکنولوژی که MCAFee  و تحقیقات منتقل ویروس یاب MCAFee را که بیشتر از ۱۰ سال پیشرفت کرده‌اند را با هم ترکیب می‌کند .
چه چیز‌هایی با نرم افزار ویروس یاب می‌آید ؟
نرم افزار ویروس یاب شامل چندین بخش است که یک یا چند برنامه‌ی ربط داده شده را ترکیب می‌کند هر یک از این‌ها یک بخش را برای حفاظت از کامپیوتر شما در برابر ویروسها یا دیگر نرم افزارهایی که مسونیت دارند به کار می‌اندازد . این بخش‌ها عبارتند از :
:(THE VIRUS SCAN CENTRAL)
این بخش نقطه ورودی اصلی شما برای استفاده تمام بخشهای موجود ویروس یاب MCAFee است . این حفاظ اصلی اطلاعات مربوطی مثل : آخرین باری که ویروس یاب در کامپیوتر شما اجرا شده است . چگونگی حالات حفاظ ویروس (Vshield)که فعال شده‌اند اطلاعات DAT  موجود وقتی که آن ایجاد شده باشد را فراهم می‌کند . از میان این واسطه‌های کاربر پسند شما می‌توانید به توابع اصلی ویروس یاب          دستیابی داشته باشید روی دکمه‌ی MCAFee کلیک کنید تا وظایف ویژه‌‌ی داخل ویروس یاب MCAFee مثل ( اسکن ، زمانبندی ، قرنطینه و …… ) برای شروع ، نمایش داده شوند . بنابراین شما می‌توانید برای شروع جستجو و بار گذاری کردن اطلاعات موجود مربوط به روز رسانی برای نصب شدن ویروس یاب      در کامپیوترتان روی دکمه‌یUpdate    کلیک کنید برای استفاده از این ویژگی می‌باید مطمئن شوید که قبلاً به اینترنت متصل شده باشید . برای اطلاعات بیشتر و دستورات گام به گام روی آیکن  Help در گوشه بالایی سمت راست پنجره کلیک کنید . برای بررسی کردن انتخاب‌های موجود و سفارش کردن این که شما می‌خواهید بخش‌های ویروس یاب MCAFee در سیستم شما چگونه کار کنند روی دکمه‌ی         Optionکلیک کنید .


تعداد صفحات : 19 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود





هشتگ : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,