صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » فنی و مهندسی » شیلات  »  تحقیق پرورش ماهی قزل الا

تحقیق پرورش ماهی قزل الا

دانلود تحقیق پرورش ماهی قزل الا مقاله تحقیق در مورد پرورش ماهی قزل الا تحقیق پرورش ماهی قزل الا تحقیق درباره پرورش ماهی قزل الا مقاله در مورد پرورش ماهی قزل الا مقاله ماهی قزل الا مقاله در مورد ماهی قزل الا اطلاعات در مورد پرورش ماهی قزل الا اموزش پرورش ماهی قزل الا دوره پرورش ماهی قزل الا

Salmon aquaculture research

 

مقدمه:
اجرای موفق یک مقاله آبزی پروری در درجه اول منوط به انتخاب محل صحیح است. انتخاب محل یک پروسه پیچیده بوده و ضمن در نظر گرفتن شرایط فیزیکوشیمیایی آب، خاک و شرایط اقلیمی از یک سو، دور نگاهی نیز به بازار و دسترسی به امکانات زیر بنایی محل دارد. بنابراین در صورتی که تازه کار هستید پیش از خرید خودسرانه زمین این کار را به افراد یا شرکت های ذیصلاح محول نمایید. سود اقتصادی یک مقاله آبزی پروری در مناطق مختلف ایران متفاوت بوده و پارامترهای فیزیکوشیمیایی  آب و انتخاب محل صحیح در بدست آوردن سود حداکثری بسیار موثر خواهد بود.
جهت پرورش اقتصادی کپور ماهیان حداقل به ۱۲ هکتار زمین نیاز است، استخرها از نوع خاکی بوده و عمدتا یک هکتاری هستند.جهت پرورش اقتصادی میگو در جنوب کشور حداقل به ۱۰ هکتار استخر مفید نیاز است، استخر از نوع خاکی است.
پرورش قزل آلا به زمین کمتری احتیاج داشته (نزدیک نیم هکتار) و استخر ها عمدتا از نوع بتنی هستند و توصیه می شود حداقل مجتمع از ۲۰ تنی به بالا در نظر گرفته شود. سود حاصل از هر کیلو پرورش قزل آلا ۱۰۰۰ تومان خواهد بود البته بسته به شرایط متغییر است.
پرورش گیاهان آبزی عمدتا در استخرهای میگو و در ایامی که استخر ها خالی هستند قابل انجام است.پرورش ماهیان خاویاری عمدتا در مجتمع های سر بسته انجام می شود و طول دوره پرورش معمولا طولانیست.

فهرست مطالب:
مقدمه
مزایای پرورش آبزیان
ویژگیهای ماهیان پرورشی
پرورش آبزیان
ماهیان سردابی
قزل آلای رنگین کمان
مقایسه دو نوع قزل آلا
قزل آلای رنگین کمان
برخی از ویژگی ها و خصوصیات ماهی قزل آلای رنگین کمان
زیست شناسی قزل الای رنگین کمان
تغذیه
اطلاعات تکمیلی
مشخصات
ارزش اقتصادی
روش جدیدی برای پرورش ماهی قزل آلا
تکثیر و پرورش ماهی قزل آلا
بازاریابی آبزی پروری
دانستن رقابت
منابع


تعداد صفحات : 17 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود