صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » مقالات ترجمه شده » رشته پزشکی  »  ترجمه مقاله آموزش حرفه ای در مراقبت های اولیه سالمندان

ترجمه مقاله آموزش حرفه ای در مراقبت های اولیه سالمندان

دانلود تحقیق و مقالات رشته پزشکی با عنوان ترجمه مقاله آموزش حرفه ای در مراقبت های اولیه سالمندان در قالب ورد و قابل ویرایش و در 12 صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

ترجمه مقاله آموزش حرفه ای در مراقبت های اولیه سالمندان

چکیده ترجمه:
سیستم مراقبت سلامتی هلند با چالش های بزرگی در رابطه با تقاضا در مراقبت از سالمندان و مهارت های مورد نیاز پرستاران و پزشکان برای مواجه با این تقاضا روبرو میباشد  . در حال حاضر، تمرکز اصلی مراقبت های بهداشتی در هلند بر بیماری و درمان است . با این حال، سالمندان ( افراد ناتوان و ضعیف )   نیاز به مواقبت وحمایتی دارند تا وظایف روزانه و رفاهشان  را  در نظر گیرد  . بنابراین، متخصصین مراقبت های بهداشتی ، به ویژه کسانی که در مراقبت های اولیه نظیر: پزشکان و پرستاران عمومی تخصص دارند  ، با یک تغییر الگو در اهمیت درمان بیماری به ترویج سلامت ( پیری سالم ) به چالش کشیده میشوند  . برای تشخیص این تغییر در رفتار حرفه ای نیاز به تحصیلات تخصصی می باشد.  شواهد نشان می دهد که تحصیلات حرفه ای  ( IPE ) می تواند نقش مهمی را در ارتقای صلاحیت های حرفه ای به منظور ارائه مراقبت های سالمندان ایفا کند که به طور موثری ، یکپارچه و هماهنگ میباشد . با این حال ، IPE به ندرت در مراقبت های اولیه هلند مورد استفاده قرار میگرد  . بنابراین، هدف این مطالعه مقدماتی ، توسعه یک برنامه IPE برای پزشکان عمومی و پرستاران قراردادی و ارزیابی   احتمال یک برنامه IPE برای حرفه ای ها با زمینه های مختلف آموزشی و تاثیر آن بر تقسیم وظایف و مسئولیت های حرفه ای است .

روش ها :
ده پزشک عمومی و ده پرستار قراردادی از هشت شیوه مراقبتی در دو استان در شمال هلند، گرونینگن و درنته ( کل جمعیت ١.١ میلیون نفر(  در برنامه مقدماتی IPE  شرکت کردند . یک طرح از روش های مختلط که شامل روش های کمی و کیفی است برای ارزیابی برنامه  IPE مورد استفاده قرار گرفت .

نتایج  :
در طول برنامه ، وظایف و مسئولیت ها ، خصوصا، آن هایی که  مرتبط با  طرح مراقبتی هستند ، از پزشکان عمومی به  پرستاران قراردادی تغییر یافت.  نگرش شرکت کنندگان نسبت به افراد مسن ( مراقبت از آنها  ) تغییر یافت  و ابزار قراردادیی برای تنظیمات ضروری افراد مسن و بحث در مورد کاربرد داروهایشان ، به عنوان ارزش افزوده به توسعه طرح مراقبت در نظر گرفته شد .

عنوان انگلیسی مقاله :
Interprofessional education in primary care for the elderly: a pilot study

عنوان فارسی ترجمه مقاله :
آموزش حرفه ای در مراقبت های اولیه سالمندان:  یک مطالعه مقدماتی

تعداد صفحات فایل اصلی مقاله: 12 صفحه
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12 صفحه


تعداد صفحات : 12 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود