صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » مقالات ترجمه شده » رشته برق و الکترونیک  »  ترجمه مقاله یک مکانیزم پیش بینی برای مدیریت برق در یک خانه ی هوشمند، با استفاده از سیستم چند عاملی

ترجمه مقاله یک مکانیزم پیش بینی برای مدیریت برق در یک خانه ی هوشمند، با استفاده از سیستم چند عاملی

ترجمه مقاله یک مکانیزم پیش بینی برای مدیریت برق در یک خانه ی هوشمند، با استفاده از سیستم چند عاملی
An Anticipation Mechanism for Power Management in a Smart Home using Multi-Agent Systems
چکیده:
برق در ارائه این مقاله اصل سیستم اتوماسیون خانه به مدیریت اختصاص داده شده است که مصرف برق را با منبع قدرت در دسترس با توجه به راحتی موجود و معیارهای هزینه وفق م یدهد. سیستم به یک پارادایم چند عامله متکی است. هر عامل از خدمت بدست امده از چند دستگاه پشتیبانی می کند، و عملیات انها را در جهت دستیابی به یک راه حل بهینه همیاری و متناسب می کند. الگوریتم کنترل به دو مکانیسم مکمل تجزیه می شود. یک مکانیسم راکتیو، که از نقض محدودیت محافظت می کند و یک مکانیزم پیش بینی که یک برنامه برای مصرف جهانی با توجه به پیش بینی تولیدات، مصارف معیارهای موجود، محاسبه می کند. مقاله نشان می دهد. که چگونه یک طرح جهانی مصرف با تکیه بر الگوریتم جستجوی تابو(Taba)محاسبه می شود. چگونه می توان پیچیدگی مشکلات  را با تقسیم مشکلات به مشکلات مستقل ریزتر کاهش داد.

شاخص های نظری – سیستم اتوماسیون خانه ،سیستم چند عامله، کنترل اتوماتیک و مدیریت برق.

۱٫مقدمه
جمعیت جهان بشری امروزه بیش از ۸۰ میلیون نفر در سال افزایش می یابد، بنابراین نیاز به انرژی بیشتر و بیشتر می شود. یک ساختمان شامل هر دو محل یعنی محل مصرف برق و به طور بلقوه محل تولید برق به صورت غیر متمرکز با استفاده از منابع مانندباد، خورشید انرژی گرمایی و …. است. مراجعه به منابع انرژی تجدید پذیر در خانه ها هم وارد شده چرا که آنها می دانند که ۴۷٪ از مصرف جهانی را شامل می شوند[۲]. بنابراین طراحی یک سیستم کنترل که اجازه استفاده از منابع های مختلف انرژی را بدهد، با توجه به نیاز به مدیریت جهانی انرژی (برق) و ظرفیت تولیدات در خانه یکی از مسائل مهم آینده است.
نقش سیستم اتوماسیون خانه اختصاص داده شده به مدیریت انرژی، مصرف انرژی رابا منابع انرژی در دسترس وفق می دهد، وبالعکس، در نظر میگیرد. معیارهای راحتی ساکن آن مجبور است تا به یک توافق بین اولویتهای ساکن از نظر راحتی و هزینه با توجه به رضایت از محدودیت های فن آوری در دستگاهها برسد.


تعداد صفحات : 18 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود