صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم انسانی » اقتصاد  »  دانلود مقاله نظام اقتصادی فرانسه

دانلود مقاله نظام اقتصادی فرانسه

دانلود تحقیق و مقالات رشته اقتصاد و حسابداری با عنوان دانلود مقاله نظام اقتصادی فرانسه در قالب ورد و قابل ویرایش و در ۳۴ صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

دانلود مقاله نظام اقتصادی فرانسه

فرانسه با عنوان رسمی جمهوری فرانسه کشوری است واقع در اروپای غربی ،فرانسه بزرگترین کشور اروپای غربی است.[۱]این کشور با کشورهای بلژیک ،لوکزامبورگ ،آلمان ،سوئیس ،ایتالیا ،موناکو ،آندورا و اسپانیا مرز زمینی مشترک دارد.
فرانسه یکی از اعضای موسس اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد است این کشور همچنین عضو گروه جی ۸ و از اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد و دارای حق وتو است.فرانسه یک کشور دارای سلاح هسته‌ای است
جمهوری فرانسه یکی از اعضای مؤسس اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد است. همچنین عضو گروه G8 و از اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد و دارای حق وتو است.
فرانسه بزرگترین کشور منطقه اروپای غربی است و با کشورهای بلژیک، لوکزامبورگ، آلمان، سوئیس، ایتالیا، موناکو، آندورا و اسپانیا مرز زمینی مشترک دارد و کانال مانش آن را به انگلیس وصل می‌کند.

این کشور چهار منطقه تحت حاکمیت در گوشه و کنار دنیا دارد. این چهار منطقه بازمانده‌هایی از مناطقی است که فرانسه پیش از جنگ‌های جهانی تحت سلطه داشت.
در هر دو جنگ جهانی اول و دوم فرانسه بخش زیادی از ثروت و قدرتش را از دست داد.  با این حال امروز فرانسه ششمین کشور صنعتی دنیاست و سالانه ۷۹ میلیون گردشگر خارجی به آن وارد می‌شوند که البته این آمار شامل تجاری که بیش از یک شبانه‌روز در فرانسه می‌مانند هم می‌شود.
الگوی دموکراسی در این کشور اعلامیه حقوق بشر و شهروندی است که در جریان انقلاب کبیر فرانسه تنظیم شد. پرچم کنونی فرانسه هم برگرفته از پرچم همین انقلاب کبیر است.
نیاکان فرانسوی‌‌ها گول‌ها بودند و تبار سلتی داشتند. آنها تا زمان ژولیوس سزار فرمانروای توانای روم فرانروایی بومی خود را داشتند تا سرانجام به دست سزار سرنگون شدند و کشورشان بخشی از امپراتوری روم شد.

فهرست مطالب
فرانسه
سیاست در فرانسه
اقتصاد در فرانسه
ارتباطات در فرانسه
صنایع
معادن
نیروی کار
حمل و نقل
شاخصهای مهم اقتصادی
بازار مصرف فرانسه در سال ۲۰۰۲
اقتصاد فرانسه به بازی‌های آنلاین متوسل شد
رشد چشمگیر اقتصاد فرانسه
ورشکستگی نظام مالی دولت فرانسه
انقباض ۰٫۷ درصدی اقتصاد فرانسه
کارنامه اقتصادی منفی دولت ۱۵۰ روزه سارکوزی
فرانسه در آرزوی اقتصاد آزاد
پی آمدهای افزایش بهای نفت بر اقتصاد فرانسه
نرخ بیکاری در اسپانیا و فرانسه
شاخصهای اقتصادی فرانسه همچنان رو به افول است
منابع و مأخذ


تعداد صفحات : 34 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود