دانلود پاورپوینت مراحل ساخت ستونها و رفترهای سوله

دانلود تحقیق و مقالات رشته عمران و معماری با عنوان دانلود پاورپوینت مراحل ساخت ستونها و رفترهای سوله در قالب powerpoint  و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

مقدمه:
قبل از شروع به کار برای مونتاژ و نصب قطعات، ابتدا باید تمام نقشه ها مشـاهده شده و تحـت بررسی قرار گیرد. همانطـور که در شـکلهای صفـحه بعد مشــاهده می شــوداندازه قطعـات و جـوش های که میبایست مونتاژ وزده شـود در نقشه های سازه ای مربوط به سوله درج گردیده چــرا کـه رعایت این انـدازه ها بسیـار مـهم بوده، زیرا که باعث نصب صحیح تمام قطعات مونتاژ شده در جای خود در مرحله آخر ( نصب) می گردد.

دانلود پاورپوینت مراحل ساخت ستونها و رفترهای سوله

بعد از مشاهده نقشـه های مربوطه، کارگاه اقـدام بـه تهـیه شاپ دراینگ ( نقشه برش ) برای برش ورق ها به اندازه های داده شده در نقشه ها برای تهیه ستون ها و رفترهـای سوله و همچنین کاهش ضایعات ( پرتی ) در هنگام بـرش برای کم کردن هزینه ها و صرفه بودن از نظر اقتـصادی، می کند. که این مرحله توسط یک مهندس با تجربه صـورت میگیرد. بعـد از برش ورق ها کارگـاه شـروع به مونتـاژ قطعات می کند که اصول کار در۵ فصل به اقتضا توضیح داده می شود.

فصل اول :
جوشکاری :
جوش کاری باید توسط یک جوش کار ماهر که دارای مدرک جوش کاری و با اصول جوش کاری آشنـا باشد، شود. زیرا کـه اگـرجوش کـار مـهارت لازم برای جوش کاری را نداشته باشد، باعث ضرر وزیان های بسیار زیاد کـه در بعضـی مواقـع جبران ناپذیر است،می شود. همانطور که در شکل مشاهده می کنید جوش ها باید طبق توضیحاتی که در نقشه ها داده شده است با همان بعد و همان شماره الکترود و همان روش گفته شده، زده شود. و……….


فرمت فایل: powerpoint

تعداد صفحات: 25

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط