صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » جدید  »  شبیه سازی و بررسی فیلتر های باند پهن و نویز پایین LNA UWB

شبیه سازی و بررسی فیلتر های باند پهن و نویز پایین LNA UWB

شبیه سازی و بررسی فیلتر های باند پهن و نویز پایین LNA UWB

دانلود مقاله شبیه سازی و بررسی فیلتر های باند پهن و نویز پایین LNA UWB

مقاله درس طراحی مدارهای الکترونیکی در فرکانس بالا، شبیه سازی،بررسی و مقایسه فیلتر های باند پهن و نویز پایین LNA UWB

توضیحات:
در سالهای اخیر سیستم های باند فوق پهن به یکی از موضوعات مهم تحقیقاتی  در مخابرات رادیویی تبدیل شده اند. این سیستم های توانایی ارسال یک سیگنال با پهنای باند بسیار بالا را، با نرخ داده بالا و با توان پایین دارا می باشند. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این سیستم ها می توان به قابلیت نفوذ بالا به محیط های مختلف،دقت بالا در مکان یابی اشیاء و مقاوم بودن در مقابل چند مسیره شدن سیگنال ها اشاره نمود. مهم ترین کاربرد سیستم های فوق،در مخابرات بی سیم با نرخ داده بالا،رادارهای تشخیص محل دقیق اشیاء و تصویربرداری پزشکی می باشد.
با توجه به گسترش روز افزون سیستم های باند فوق پهن،بهینه سازی سیستم فوق، امری ضروری می باشد. در حال حاضر،چالش ها جدی در پیاده ساز اجزا مختلف گیرنده باند فوق پهن وجود دارد. یکی از مهمترین  چالش ها ،مربوط به پیاده سازی تقویت کننده کم نویز (UWB LNA)  می باشد. این تقویت کننده باید در عرض باند وسیع، بهره توان بالا،تطبیق ورودی مناسب و عدد نویز کمی داشته باشد و توان مصرفی و سطح اشغالی آن بر روی تراشه نیز تا حد ممکن کم باشد.
این مقاله در ۳۳ صفحه تنظیم شده و تمامی فایل های شبیه سازی ADS را نیز همراه دارد . در ضمن این مقاله با ۳ تکنولوژی مختلف از ترانزیستورهای RF انجام شده است.


تعداد صفحات : 33 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود