صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » کار آفرینی  »  طرح کارآفرینی چینی مقصود

طرح کارآفرینی چینی مقصود

دانلود مقاله کارآفرینی و طرح توجیهی با عنوان طرح کارآفرینی چینی مقصود در قالب ورد و قابل ویرایش و در ۶۰ صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

طرح کارآفرینی چینی مقصود

طرح کارآفرینی چینی مقصود

مقدمه(تاریخچه)
محتمع چینی مقصود در سال۱۳۷۱ با سرمایه گذاری بخش خصوصی و بانک ملی در زمینه تولید چینی شروع بکار کرد.میزان سرمایه این شرکت ۲۵ میلیارد ریال بوده که در مدت۱۸ماه تمام مراحل مختلف طی شده و به بهره برداری رسیده است.دستگاه های این شرکت در همان زمان از ایسموت و دُرست(dorst)خریداری شد.
مدیریت این کارخانه با بخش خصوصی است و سرمایه اش ۳۵ درصد مربوط به بانک ملی است و۳۰ درصد مربوط به وزارت تعاون است.
نوع تکنولوژی در این کارخانه برای تولید چینی منحصربفرد است و جزء پیشرفته ترین تکنولوژیهای مدرن روز است که چهار یا پنج کشور دنیا از این تکنولوژی استفاده می کنند.
تمام مراحل نگهداری و تعمیرات این تکنولوژی را درداخل شرکت انجام می دهند.
در این شرکت دستگاههای پرس چه پرس دوغابی و چه پرس ایزو استاتیک مجهز به plc می باشد و مواد اولیه برای تولید چینی در این شرکت اکثراً از داخل کشور تهیه می شود.

شرح مراحل تولید چینی مقصود
۱-۱- مواد اولیه و آماده سازی :
در این شرکت مواد اصلی بدنه را کائولن تشکیل می دهد ( حدود ۸۰% ) و مواد دیگری نیز از جمله سیلیس و زنوز رشته ای و چند ماده ی دیگر در ساخت بدنه سهیم می باشند و مواد اصلی تشکیل دهنده لعاب عبارتند از :
سیلیس ۲- رولومیت ۳- کربنات کلسیم ۴- کائولن ۵- فلوسپات ، که هر کدام از مواد یاد شده در مراحل مختلف نقش خود را ایفا می کنند و در کل مواد اولیه بر دو نوع می باشند ، مواد فناوری شده و مواد فناوری نشده که مواد فناوری شده مستقیم در آب حل می شوند ولی مواد فناوری نشده ابتدا توسط دستگاه بالمیل ( که در آن سنگ های گلوله ای رودخانه ای است ) آسیاب می شوند .
پس از آنکه مواد اصلی چینی و لعاب به نسبت های مختلف ( به تشخیص کارشناس آزمایشگاه سرامیک ) با یکدیگر در بدنه بالمیل مخلوط شوند و پس از گذشت مدت زمان خاص این ترکیب به صورت روغابی حاصل گشته و مواد بدنه به حوضچه های بلانجر منتقل می شوند و در این مراحل جهت روانتر کردن دوغاب بدنه از مواد روان ساز استفاده می کنند ( مواد روانساز : آب شیشه ، کربنات سدیم ، اسپنسر )

فهرست مطالب
تاریخچه
۱- شرح مراحل تولید چینی مقصود
دیاگرام کلی مجتمع تولیدی چینی مقصود
۲-  آشنایی با اجزا تابلو برق(قسمت کوره ها و پرس ایزو استاتیک)
۲-۱   انواع ترانس ها
۲-۲  ورودی و خروجی ها
۲-۳  سنسور
۲-۴  تراندیوسر
۲-۵  انواع فیوز
۲-۶  کنتاکتور ها
۲-۷  سوئیچها
۲-۸  تایمر
۲-۹  برخی اجزاء تابلو برق قسمت کوره ها
۲-۱۰شیرهای پروپرسنال
۳-plc
۴-اینورترها(inverters)
۵-پرس های ایزواستاتیک
۶-ترنسفرهاوپوشرها
۷-کوره ها
۸-مقاله مربوط به کنترل دمای کوره بیسکویت با استفاده از کنترل کننده فازی


تعداد صفحات : 60 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود