صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم انسانی » مدیریت  »  دانلود مقاله تاریخچه بانک رفاه

دانلود مقاله تاریخچه بانک رفاه

دانلود مقاله تاریخچه بانک رفاه
معرفی بانک رفاه:
بانک رفاه در مرداد ماه سال ۱۳۳۹ تأسیس و با بیش از چهار دهه تجربه در ارائه خدمات بانکی و به عنوان یکی از بانکهای تجاری فعال کشور ، می کوشد از طریق ارائه خدمات مطلوب بانکی ، رضایت عموم اقشار جامعه را تامین نماید .
بانک رفاه در آذر ماه سال ۷۹ و پس از ۱۵ ماه تلاش مستمر ، موفق گردید با اخذ گواهینامه ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۰ برای تمام عملیات شعبه ای خود ، جایگاه اولین بانک دریافت کننده گواهینامه مذکور در خاورمیانه را به خود اختصاص دهد و لوح بلورین استقرار این سیستم را دریافت نماید . شرکت DQS آلمان در آذرماه سال ۸۰ و دیماه سال ۸۱ نیز پس از انجام ممیزی مراقبتی ، گواهینامه مذکور را تائید نمود . این بانک در سال ۸۱ به عضویت انجمن کیفیت ایران درآمد .
بانک رفاه به جهت عملکرد مطلوب و ارائه خدمات مناسب به مشتریان موفق شد در سال ۷۸ لوح تقدیر ریاست محترم جمهوری را دریافت و این لوح گرانقدر را در کارنامه موفقیت های خود ثبت و ضبط کند .
این بانک در مقاله های عمرانی کشور از جمله راه سازی ، آب و فاضلاب و راه اندازی صنعت و خدمات نقش ارزنده ای داشته و در جهت شکوفائی اقتصاد کشور تسهیلات صادراتی ، تولیدی و کشاورزی به واحد های فعال در این بخشها اعطا نموده است.
بانک رفاه در بخش نشر کتاب و صنعت چاپ نیز غعالیت های چشمگیری داشته است و هر ساله کلیه خدمات بانکی نمایشگاه بین المللی را بطور گسترده پوشش داده و با حضور شاخص خود در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال ۱۳۷۸ موفق به دریافت لوح بلورین نمایشگاه گردید . بانک رفاه با برخورداری از اعتماد و سپرده های مردم و توانائیهای بالای خود ، در اجرای سیاستهای کلان اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران بخصوص در بخش صادرات کالای غیر نفتی و تولیدات صنعتی و کشاورزی ، خدمات ارزشمندی را ارائه می دهد .
بانک رفاه با تدوین یک برنامه پنج ساله عملیاتی در چارچوب برنامه سوم توسعه اقتصادی دولت علاوه بر رشد و توسعه سازمانی ، افزایش منابع و مصارف خود را با نرخ رشد قابل توجهی پیش بینی کرده است .این بانک یکی از بانکهای مهمی است که عضو هیأت مدیره بورس می باشد لذا با داشتن توانائیها وامکانات لازم از طریق شرکت کارگزاری و هم از طریق شعب خود به ارائه خدمات داد و ستد سهام به مردم اقدام می کند .
بانک رفاه به دلیل ایفای به موقع تعهدات ارزی ، از نظر بانکهای معتبر بین المللی ، یکی از خوشنامترین بانکهای تجاری محسوب می شود که با بیش از ۲۳۰ کارگزار منتخب از بانکهای تراز اول دنیا ، نیازهای مشتریان خود را در عملیات بانکی بین المللی را مرتفع می سازد .

معرفی بانک رفاه در استان :
اولین شعبه بانک رفاه در قزوین در سال ۱۳۴۶ به نام شعبه مرکزی قزوین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و به مرور زمان تعداد شعب افزایش یافته و تا سال ۷۸ به ۶ شعبه رسید که کلیه شعب استان زیر نظر سرپرستی بانک رفاه گیلان قرار داشت . در سال ۷۸ با استقرار سرپرستی بانک رفاه و استقلال استان تاکنون تعداد شعب استان به ۲۱ شعبه و ۱۳ باجه خدمات ویژه رسید که از این ۲۱ شعبه تعداد ۱۵ شعبه در قزوین و ۶ شعبه باقیمانده در شهرستانهای آبیک (۱ شعبه ) ، تاکستان (۱ شعبه ) ، بوئین زهرا (۲ شعبه ) و شهر صنعتی البرز (۲ شعبه ) قرار دارند .

فهرست عناوین:
معرفی بانک رفاه
معرفی بانک رفاه استان
فعالیت و عملکرد بانک رفاه در استان
اهم عملکرد اداره انفورماتیک
تحولات درون سازمانی
تحولات برون سازمانی


تعداد صفحات : 10 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود