صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » مقاله » عمران و معماری  »  مقاله تغییر دکوراسیون

مقاله تغییر دکوراسیون

دانلود مقاله تغییر دکوراسیون تحقیق تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه تغییر دکوراسیون منزل تغییر دکوراسیون اتاق خواب تغییر دکوراسیون خانه تغییر دکوراسیون ساده تغییر دکوراسیون تغییر دکوراسیون خانه های قدیمی تغییر دکوراسیون اتاق تغییر دکوراسیون با وسایل دور ریختنی

Change Paper decorations

همان‌طور که می‌دانید برای تغییر چیدمان لوازم دکوراسیونی موجود در یک محیط، علاوه بر انگیزه‌هایی از جمله زیبایی‌شناسی و تنوع‌طلبی، عوامل مختلف دیگری نیز وجود دارند که یکی از مهم‌ترین آنها فصل است.

در هر فصلی با توجه به شرایط آب و هوایی، نیازهای افراد و حتی نحوه زندگی‌شان نیز تغییر می‌کند. از طرف دیگر، در بعضی فصول سال برای مطبوع نگه داشتن دمای محیط و در نتیجه آسایش اهالی خانه، لاجرم باید از منابع گرمازا یا سرمازا استفاده کرد که کاربرد همین لوازم، خود می‌تواند عامل مهمی در تغییر چیدمان دکوراسیونی فضا باشد.

البته برای گرم کردن فضای داخل خانه ۲ نوع منبع متمرکز و غیرمتمرکز وجود دارد که انواع غیرمتمرکز آنها مانند رادیاتورها، در تغییر چیدمان لوازم محیط نقش عمده‌ای ندارند و بیشتر در اتاق‌های خواب – به‌خصوص مربوط به بچه‌های کوچک؛ آن هم به جهت رعایت نکات ایمنی – سبب ایجاد تغییرات کوچکی مانند جابه‌جایی تختخواب می‌شود؛ در حالی که انواع متمرکز شامل بخاری و شومینه و در رأس آنها شومینه، عوامل اصلی تغییرات عمده‌ای در محیط هستند. در واقع، شومینه در اغلب آپارتمان‌های امروزی منبع گرمازای کمکی محسوب می‌شود.

بنابراین با توجه به اینکه سرمای زمستانی آغاز شده و در بعضی روزها منابع گرمازای غیرمتمرکز برای گرم کردن فضا کفایت نمی‌کنند، کاربرد تلفیقی این دو منبع (متمرکز و غیرمتمرکز) از این پس بیشتر خواهد شد. در این میان، متداول‌ترین روش‌های تلفیقی، به‌کارگیری سیستم رادیاتور در کلیه فضاهای خانه و کاربرد شومینه در اتاق نشیمن یا پذیرایی است که با توجه به روشن بودن رادیاتورها یا منابع غیرمتمرکزی مانند آن، زمان راه‌اندازی این منبع متمرکز (شومینه) و در نتیجه، ایجاد تغییرات چیدمانی متعاقب آن، فرا رسیده است.


تعداد صفحات : 6 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود