صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » فنی و مهندسی » عمران  »  مقاله ساختمان برای قرن بیست و یکم

مقاله ساختمان برای قرن بیست و یکم

دانلود تحقیق و مقالات رشته عمران و معماری با عنوان دانلود مقاله ساختمان برای قرن بیست و یکم در قالب ورد و قابل ویرایش و در ۲۷ صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.


ساختمان برای قرن بیست و یکم
ساختمانها که بیشتر کارآئی انرژی دارند. راحت هستند و می توانند از عهده برآیند. اینها هدف تکنولوژی ساختمان اداره ی DOE برنامه های کشور و جامعه هستند (BTS). برای شتاب دادن به توسعه و استمال گسترده از کارآیی انرژی و ارزیابی آن BTS:
* RED را برای تکنولوژیها و مفاهیم را برای کارآئی انرژی هدایت کنید. دقیق تر با صنعت ساختمان و با تولیدکنندگان مواد، تجهیزات و کارافزارها همکاری داشته باشید.
* فرصت ذخیره پول / انرژی را برای سازندگان و خریداران خانه و ساختمانهای تجاری ارتقاء دهید.
* با گروههای منظم کشوری و محلی جهت توسعه کدهای ساختمانی، استانداردهای کارافزار و راهنمایی هایی برای استفاده از کارآئی انرژی همکاری کنید.
* حمایت ها و اعطا کار در مورد کشور و جوامع جهت توسعه و تکنولوژی های موثر و عملکردها فراهم نمایید.
انتخاب وسیله گرمایی و خنک کننده
دقت در انتخاب کلیدی برای عملکرد با هزینه کمتر می باشد
مقدمه:
یک خانواده شاخص ممکن است ۶۰ درصد یا بیشتر از درآمد سالانه خود را جهت گرمادهی و خنک کنندگی صرف کند. انتخاب دقیق و اندازه گیری در گرما و خنک کنندگی (تهویه) می تواند هزینه هیا اولیه را کاهش دهد، راحتی صاحب خانه را افزایش می دهد، کارآئی عملکردی را افزایش می دهد و در حد زیادی هزینه هیا استفاده را کاهش می دهد.
چرا اندازه گیری مهم است
اشتباه متداول در گرمادهی، تهویه و جریان مطبوع هوا (HVAC) صنعت، گرمادهی بیش از اندازه و سرمادهی و وسیله خنک کنندگی خارج از اندازه است مخصوصاً در مورد تهویه مطبوع و پمپم های گرما بیشتر صدق می کند. چیز بزرگتر همیشه به مفهوم بهتر نیست. وسیله خارج از ظرفیت دارای هزینه اولیه بیشتر، هزینه اضافی برای عملکرد، و ممکن است دارای کارآئی کمتر نسبت به وسیله دارای اندازه بهینه باشد.
از آنجا که وسیله تهویه به نهایت کارآئی خود در عملکردش فقط بعد از ۵ تا ۱۰ دقیقه به جریان مستمرش می رسد، بخش های بیش از اندازه، که اغلب در دوره های کمتری جریان دارند، نسبت به واحدهای دارای اندازه مناسب کارائی کمتری نشان می دهند.
این چرخه کوتاه می تواند منجر به سرما، آرامش شرایط درون در طول فصول خنک کننده می شود، گردش دمای فضای بزرگ تهویه، خراب شدن مکانیکی (به علت شروع مکرر / توقف مکرر در چرخه) کوره ضعیف زندگی مبادله کننده گرما (به علت دودکش گاز غلظت تبخیر آب) و هزینه های عملکردی بالا را باعث شود. وسیله بیش از اندازه همچنین ممکن است به علت پره های بزرگ و غیر اندازه بودن صدای زیادی دهد و ممکن است جهت وزیدن پره ها مقدار برق استفاده شده نیز زیاد است.
انتخاب سیستم
انتخاب صحیح سیستم گرمادهی و خنک کننده منابع سوختی را مورد توجه قرار می دهد (مثل گاز طبیعی و برق)، همچنین مکانیزم های توزیع (مثل هوا و هیدرونیک) اختیارهای وسیله (کوره و پمپ گرما) و کارآئی وسیله ها را اهمیت می دهد.
تجزیه و تحلیل چرخه زندگی اختیارهای متنوع با سایزهای صحیح تنظیم شده را اجرا کنید تا سیستم با هزینه مناسب را انتخاب نمایید. ملاحظات قیمت شامل تجهیزات و قیمت های نصب، هزینه های گرمایی و خنک دهی سالانه و هزینه های نگهداری می باشند. اگرچه برای ارزیابی مشکل می باشند اما اعتماد داشتن به تجهیزات، عمر دراز داشتن پوشش تضمینی و سالم بودن نیز عناصر مهم می باشند.
به عنوان مثال، منبع سوخت گرمادهی مستقیماً هزینه های عملکردی را تحت تأثیر می گذارد. همچنین، کارآئی بالای وسیله های گرمادهی اغلب بیشتر از مدلهای استاندارد کارده هزینه دارند، اما هزینه آن برای اجرا کم می باشد. بنابراین هزینه چرخه زندگی – بجای هزینه اولیه خرید – ممکن است در وسیله کارآئی بیشتری ایجاد کند یا یک سوخت بجای دیگری انتخاب اقتصادی تلقی شود.
بعضی از معامله کنندگان HVAC، و استفاده های ملی، تجزیه و تحلیل های چرخه زندگی از اختیارهای متنوع تجهیزات را فراهم می کنند. خلاصه تولیدات نرم افزاری آسان برای استفاده جهت ارزیابی هزینه های گرمادهی و سرمادهی بوسیله DOEWSBTS تألیف شده است. (www.even.die.gob building).
انواع سیستم
کوره های گاز
با گاز مشتعل، کوره هوای فشرده، وزنده، هوای مطبوع را از طریق عرضه کنندگان کار مجرایی به فضاهای داخلی وادار می کنند. هوا به گیرنده هوا از طریق کار مجرای برگشتی با فضای اشغال شده به عقب کشیده می شود. هوا مطبوع مرکزی می تواند بآسانی با سیستم گاز کوره جهت خنک کردن ترکیب شود. کوره گاز، دارای زندگی متوسطی در حدود ۱۸ و ۲۰ سال عمر دارد.
فروبری به طرف عقب، فشار ریختگی القا شده، تهی کردن گازها در فضای داخلی زندگی – غیرمتداول است اما می تواند وقتی در کوره های گاز در ترکیب با خانه سخت محافظ شده استفاده شوند. سالم و بهداشتی تلقی شوند. برای به حداقل رساندن خطر، یکی از سیستم های توصیف شده در لیست زیری را انتخاب کنید و نشان دهنده سخت سیم پیچی شده کربن منواکسید (CO) را نصب کنید؛ و سالانه (تمیزی، تنظیم، اگر نیاز به تعمیر داشته باشد) سوزنده ها، گرما، مبادله کننده، اتاق احتراق، لوله را بررسی کنید.
وقتی کارافزارهای احتراق استفاده می شوند، موارد زیر ممکن است مقاومت را در فروبری به عقب توسعه دهد. وسیله های احتراق در داخل تهویه ممکن است نیروی خالی کردن راهکارهاری دهد که در آن پره بیرون زنی گازهای را از طریق لوله، و / یا سیستم پلمپ شده احتراق که به طور جداگانه در داخل هوای احتراق می آید، تهی می کند و یا اینکه گازهای احتراقی را از طریق لوله ها تهی می کند.


تعداد صفحات : 27 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود