صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم انسانی » مدیریت  »  مقاله موقعیتی برای انجام طرح درجه صلاحیت در سیستم مدیریت مرکزی نسل آینده

مقاله موقعیتی برای انجام طرح درجه صلاحیت در سیستم مدیریت مرکزی نسل آینده

مقاله موقعیتی برای انجام طرح درجه صلاحیت در سیستم مدیریت مرکزی نسل آینده

دانلود مقاله موقعیتی برای انجام طرح درجه صلاحیت در سیستم مدیریت مرکزی نسل آینده

بخشی از متن
اخیراً ، درجات صلاحیت مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است . بسیاری از سازمان ها و فروشنده های مرکزی مدیریت نرم افزاری بشری از درجات صلاحیت صحبت می کنند و ؛ هر چند تعداد انگشت شماری از کمپانی ها توانسته اند پیش قدمی در شایستگی را در سطح یک شرکت ، با موقعیت انجام دهند . یکی از شایع‌ترین مشکلات در این امر ، نبود تعریفی مشخص از برنامه و هیأت اجرایی به منظور تحولی در ابعاد وسیع می باشد . همانند تمامی تحولات ابتکاری در ابعاد وسیع، ‌تعیین یک درجه شایستگی موفق در قدم اول نیازمند طراحی و پشتیبانی از طرح مورد نظر در یک بازه زمانی مشخص می باشد . درجات صلاحیتی که تعیین کننده شاخص‌ترین تغییرات هستند به طور اصولی در حیطه متغیری از تحصیلات مرکزی انسانی و مراحل مدیریتی اجرا می شوند . اجرای طرح درجات شایستگی به طور صحیح ، یک وسیله فوق العاده برای برقراری ارتباط با انتظارات اجرایی در آینده ، فراهم می کند ، که استانداردهای معمول را بدین وسیله ترویج کرده و مراحل موردنظر را کامل می کند .
عنوان طرح درجات شایستگی اغلب منجر به تحریک برای آغاز بحثی در باب اینکه دقیقاً یک درجه شایستگی چگونه باید تعریف ، اندازه گیری ، کمیت سنجی و نگهداری شود . این بحث خارج از توان این مقاله است .ما اینگونه می پذیریم که هر سازمانی یک طرح مختص به خود شامل ویژگی هایی همانند مهارتها ، توانایی ها ، دانش ، طرز فکرها و رفتارها را ارائه می دهد تا با موفقیت بتواند طرح کاری مختص به امروز و آینده را اجرا کند . این مقاله در جستجوی موقعیت های انجام یک نمونه از طرح شایستگی با استفاده از انواع مختلفی از مشتقات «eHR» می باشد که سیستم مرکزی مدیریت نسل آینده را می سازد . دانلود مقاله موقعیتی برای انجام طرح درجه صلاحیت در سیستم مدیریت مرکزی نسل آینده
فرض می کنیم که شما مجری ارشد HR در تشکیلاتی فرضی متشکل از ۵۰۰ سازمان می باشید . تصور کنید که سازمان شما میزان قابل توجهی زمان و هزینه بابت کار با یک مدیریت در سطوح بالا برای ایجاد طراحی جدید از صلاحیت ، صرف کرده است. به نظر می رسد که تیم مدیریت اجرایی و CEO به خوبی در مسیر قرار گرفته اند و در حال پشتیبانی از یک طرح ابتکاری تعیین صلاحیت برای حمایت از دیدگاه و استراتژی (راهبرد) سازمان می باشند . به عنوان مجری ارشد HR ، شما موظف به تحویل یک پشتیبانی ادامه دار متشکل از مهارت می باشید که دربرگیرنده طرح صلاحیت موردنیاز برای اجرای نقشه کاری موردنظر سازمان می باشد . شما ، همچنین مسدول ساختن فرهنگ می باشید که قادر به ارزیابی و اجر نهادن به اجراها و نتایج حاصل از آن باشد . یک هدف کلیدی این است که الگوی جدید طرح صلاحیت را پیوسته در میان تحصیلات مرکزی انسان امروز و آینده و مقاله های مدیریتی ، انجام دهیم . به عنوان بخشی از طرح صلاحیت ، شاخه ای از CEO شما بدین منظور اختصاص دارد که نمونه طرح جدید صلاحیت به طور پیوسته در تمام عوامل اجرایی مربوط به مدیریت مرکزی انجام شود و باید از طریق شما انجام این کار ضمانت شود .
در Utopia ، مدیر HRIS قبلاً سیستم مدیریت مرکزی جدیدی را که به سرعت و به آسانی اجرای طرح جدید صلاحیت را پشتیبانی می کند ، ارزیابی و انتخاب کرده و آن را به انجام رسانده است . نمونه طرح صلاحیت در محلی نگهداری می شود و به ندرت در دسترس تمامی عوامل اجرایی مربوط مجاز داخلی و خارجی قرار می گیرد . سیستم مدیریت مرکزی دربرگیرنده یک هسته HRMS و طراحی کاملاً سازمان یافته ، موازنه ، مدیریت فروش ، بخش استخدام ، یادگیری و عوامل اجرایی مدیریت می‌باشد.
متأسفانه ، سیستم مدیریت مرکزی کامل انجام شده نسل بعد در حال حاضر به صورت یک بسته بندی نرم افزاری و خدماتی در حال حاضر موجود نمی باشد . هیچ یک ازفروشندگان نرم افزار یک بسته بندی کامل از تولیداتی که دارای خاصیت «درجه یک» باشند برای حیطه عوامل مدیریت مرکزی که ممکن است نیازمند دسترسی به الگویی جدید از طرح صلاحیت باشند ، موجود نمی باشد . همانند بسیاری از سازمان‌های بزرگ ، شما یک هسته پشتیبانی HRMS و تعدادی از مشتقات «درجه یک» را کامل کرده اند . برخی از عوامل مشتقات eHR به وسیله HRMS انجام می‌شوند و الباقی عوامل اداری مجزا هستند که متقاضی کاهش واردات و نگهداری اطلاعات می‌باشند . شما همچنین فعالانه طرح های تولید آینده فروشنده هسته HRMS را در مقابل تولیدات آماده جاری ارزیابی می کنید با استفاده از چندین فروشنده مشتقات اجرایی ناشی از eHR «درجه یک» برای آشنایی با نیازمندیهای آینده ، در مدت ارائه فروشنده ، شما متوجه شده اید که بسیاری از عوامل جدید مشتقات eHR نیازمند دسترسی به الگوی درجه صلاحیت می باشند ، هم برای پشتیبانی طرح درجه صلاحیت و هم برای انتقال قابلیت هایی که بوسیله فروشنده ها شرح داده می شود . سومین توانایی پشتیبانی شما شامل هیأت های کاری و فروشندگان دارای کارمند ، همچنین متقاضی دسترسی به الگوی درجه صلاحیت برای انتقال کاندیدهای از قبل نشان داده شده در میان عوامل تکنولوژی استخدام می باشند .
قسمت مرتبط با CEO شما برای ضمانت اینکه الگوی جدید درجه صلاحیت به طور پیوسته برای همه عوامل مربوطه مرکزی در زمان جاری و‌آینده انجام می شود به طور ناگهانی کاملاً‌ به مصداق یک موقعیت استثنایی به نظر می رسد . وقتی شما از فروشندگان نرم افزار سوال می پرسید که چه کاری از دست آنها در جهت کمک به شما ، بر می آید ، تعدادی از آنها پاسخ می دهند که آنها در نظر دارند از استانداردهایی پشتیبانی کنند که توسط نظام HR-XML توسعه پیدا کرده باشند . اگر شما از سایت اینترنتی www.hr.xml.org دیدن کنید ، متوجه می شوید که فروشندگان پیشرو از موقعیت شما با استفاده از نظام گروه کاری درجه صلاحیت HR-xml ، نیز مطلع هستند . این گروه کاری دربرگیرنده چیزی بالای صد سازمان با شراکت مساعی می‌باشد که روی یک مقاله برای مرور و شرح مشکلات «درجه صلاحیت» و برای تولید یا بیشتر از یک طرح کار می کنند که تبادل درجه صلاحیت و اطلاعات مربوطه را ممکن می سازد . خبر خوشحال کننده این است که فروشنده هسته HRMS و بسیاری از فروشندگان مشتقات «درجه یک» eHR که شما در حال حاضر مشغول ارزیابی آنها هستید در این نظام شرکت دارند و خبر ناخوشایند این است که مشخص نیست که چه موقع استانداردها قطعیت داده می شوند و دقیقاً چه موقع هر فروشنده‌ای نرم افزار را برای پشتیبانی استاندارد درجه صلاحیت ، تحویل می دهد .
برای دریافت تصویری بهتر از موقعیتی که شما با آن روبرو هستید ، اجازه بدهید تا نگاهی کوتاه بر تعدادی از سازمانهای مدیریت مرکزی شما و عوامل مربوطه داشته باشیم .

فرایند طراحی سازمانی
در عرض چند سال گذشته ، سازمان شما یک طرح «درجه یک» موفق را به اتمام رساند . طرح پایه گذاری شده بر مبنای PC به عنوان یک طرح حوزه ای مجزا انجام شد و در حال حاضر به وسیله HRMS شما انجام نمی شود . در این تاریخ ،‌این طرح فقط برای تشخیص و توسعه جانشین ها برای جایگاه های اجرایی ارشد خود شما بوده است . عامل موردنظر جانشینها و شکاف هایی که بر اساس اجرا و طرح های درجه صلاحیت پایه گذاری شده است . طرح از این قرار است که توانایی های عامل جدید را برای افزودن شانس موقعیت طرح موردنظر برای موقعیت اجرایی ارشد به کار می بندند و در آخر طرح کاری را به گروه وسیع تری از مدیران سازمان پیشنهاد می‌کنند . طرح های مؤثر بر یکدیگر به مدیران این اجازه را می دهند تا مهارتهای متعلق به خودشان و ارزیابی درجه صلاحیت را با تقاضای دیگر مشاغل در سازمان مقایسه کنند بدین منظور که بتوانند ، یک مسیر کاری را فعالانه طرح کنند . عامل موردنظر همچنین برای تشخیص و اداره شکافها و مراحل مختلف درجه صلاحیت در حین انجام مرحله تحصیل و فراگیری استفاده می شود . نمونه جدید درجه صلاحیت احتیاج است تا برای عامل طرح کاری و جانشینی نیز انجام شود . امکان این هست که احتیاج باشد تا عامل موردنظر بوسیله یکی از عوامل مدیریتی اجرایی «درجه یک» که شما در حال حاضر ، مشغول ارزیابی آن هستید نیز ، انجام شود .

مقاله طراحی حقوق پرداختی :
نمونه طرح جدید درجه صلاحیت در طول مرحله ارزیابی شغل موردنظر برای کمک به مشخص کردن درجه و یا ارزش مشاغل استفاده می شود . استاندارد درجه صلاحیت که بوسیله نظام HR-xml توسعه یافته است ممکن است از طریق رسم کردن مهارتهای هم ارز در میان سایر نمونه های درجه صلاحیت سازمانها ، کار را آسانتر سازد . این روش همچنین ممکن است در تقاضای حقوق اطلاعات نقشه‌برداری طبق قانون پرداخت ، مناسب باشد . سازمان شما همچنین درنظر دارد یک برنامه که بر پایه‌ درجه صلاحیت پرداخت می شود را به انجام رساند و شما در حال ارزیابی عوامل «درجه یک» برای پشتیبانی از مقاله حقوق سالیانه می باشید . الگوی درجه صلاحیت همچنین نیاز دارد تا به وسیله عامل مدیریتی اجرایی جدید به منظور ثبت هر گونه تغییرات در رابطه با حقوق هایی که ممکن است متسحق دریافت پاداش باشند ،انجام شود .

مقاله استخدام و کادر کارمندی
عوامل زیادی بوسیله شرکت کنندگان در مقاله استخدام و کادر کارمندان ، متقاضی دسترسی به الگوی جدید درجه صلاحیت سازمان شما هستند که در برگیرنده بردهای شغلی و فروشندگان کارمندی می باشد . به علاوه ، سیستم جدید مدیریتی فروش که CFO شما در حال حاضر ، مشغول ارزیابی آن می باشد ممکن است همچنین نیاز به کامل شدن توسط نمونه درجه صلاحیت داشته باشد .

هیأتهای شغلی و فروشندگان کارمندی
مهارتهای مختلف و تعریفهای درجه صلاحیت و استفاده از گستره متنوعی از مهارتها ممکن است برای طرح درجه صلاحیت شما فرصتی را برای شما به وسیله استخدام و فروشندگان کارمندی اینجاد کند . هر یک از فروشندگان ، شیوه مخصوص به خودشان را با مهارت در رابطه با طبقه بندی جایگاه ها و یا صنعت دارند و سیاست خاص خودشان را استفاده می کنند . برای پیشتیبانی از طرح درجه صلاحیت شما ، ممکن است رسم الگوی جدید درجه صلاحیت برای طبقه بندی هایی که بوسیله فروشندگان کارمندی و استخدامی شما استفاده می شود ، لازم باشد . شما اخیراً انجام یک عامل استخدام «درجه یک» جدید را انجام داده اید و در مرحله تکمیل نرم افزار جدید با HRMS هستید . نرم افزار جدید این امکان را می دهد تا شما از سایت کاری داخلی ، برای کارمندان در جهت تقاضای شغل آزاد ،‌استفاده کنید و از سایت کاری با مسئولیت محدود برای متقاضیان خارجی . فروشنده نرم افزار استخدام شما ، هیأت مشاغل و فروشندگان کارمندی به شما خواهند گفت که در آینده ، ارزیابی مهارتها و درجه صلاحیت متقاضیان به صورت on-line ، به آسانی انجام می شود . با استفاده از تکنولوژی این اجازه به متقاضیان داده می شود تا فعالانه گردهم آیی و ارزیابی های on-line که این امکان را می‌دهد تا متقاضیان قبل از مصاحبه به صورت رو در رو ، مشاهده شوند . از جایی که تعدادی هیأت های شغلی موجود و فروشندگان کارمندی در نظام HR-xml شرکت می کنند تا بتوانند برای تعویض اطلاعات مربوط به درجه صلاحیت را در سطح استاندارد توسعه دهند ، و این کار با ایجاد طراحی بین الگوی جدید درجه صلاحیت و انواع مختلفی از طبقه بندی ، ممکن است آسان تر شود .


تعداد صفحات : 20 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود