صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پاورپوینت  »  پاورپوینت جنگ ستارگان چیست

پاورپوینت جنگ ستارگان چیست

پاورپوینت جنگ ستارگان چیست
پاورپوینت جنگ ستارگان چیست شامل 45 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی ، اقتصاد و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه
جنگ ‌ستارگان نام دیگر مقاله‌ای بنام«ابتکار‌ دفاع‌ استراتژیک» است. در تاریخ 23مارس1983، رونالد‌ریگان رییس‌جمهور آمریکا ضمن سخنرانی، این طرح‌ تسلیحاتی را به اطلاع جهانیان رساند. او در این راستا ضمن اشاره به مسائل تسلیحاتی، از دانشمندان آمریکایی خواست تا به ساختن سلاحی که بتواند سلاح‌های اتمی را از انتفاع ساقط سازد، اقدام کنند و اظهار داشت:«ما از امشب تلاشی را آغاز می‌کنیم که هدف آن تغییر مسیر تاریخ است.»

با علنی‌شدن اجرای چنین طرحی هنوز مسیر و هدف دقیق مقاله مشخص نبود، درحالی‌که مقامات آمریکایی آن‌را این‌گونه تعریف می‌کردند:«اس.‌دی.‌ای [حروف اول مقاله به زبان لاتین] یک برنامه‌ی تحقیقاتی درازمدت است که هدف آن توسعه‌ی استقرار سیستمی بر روی زمین و در فضاست و در آن با بکار بردن تکنولوژی بسیار پیشرفته، مانند اشعه‌ی لیزر و توپ‌های الکترومغناطیسی می‌توان موشک‌های‌ بالستیک دشمن را در مراحل مختلف پرواز آن، نابود ساخت.» اگرچه در این تعریف صرفا به این مقاله از منظر تدافعی و بازدارندگی نگریسته ‌شده است، اما بسیاری از منتقدان، این طرح را در جهت مقاصد تهاجمی توصیف می‌کنند، حتی در داخل آمریکا از سوی برخی رسانه‌های گروهی عنوان«جنگ‌ستارگان» به این مقاله داده شد که اشاره به جنبه جنگ‌افروزی آن دارد، اگرچه در ظاهر انتخاب این نام به این جهت است که صحنه‌های خیال‌پردازانه یکی از فیلم‌های سینمایی بنام جنگ‌ستارگان را تداعی می‌کند و شاید به سابقه هنرپیشگی ریگان هم بی‌ربط نباشد! فیلمی که اولین قسمت آن در 25 می 1977، با داستانی تخیلی که موضوعش در کهکشان‌های دور اتفاق می‌افتد، به نمایش عمومی درآمد، با هزینه‌ای بالغ بر5/12میلیون دلار و فروشی بالغ بر 2 میلیارد دلار در سطح جهان تا جائیکه جرج لوکاس کارگردان این فیلم در 1966 تصمیم به ساخت سری جدید این فیلم‌ها تحت عنوان «تهدید‌شبح» گرفت و آنها را به نمایش گذارد.

و …

فهرست مطالب
مقدمه
ساختار جنگ‌ ستارگان
برخی کاربردهای اس.‌دی.‌ای
جنگ‌ستارگان و پیمان‌شکنی آمریکا
پایان


تعداد صفحات : 45 | فرمت فایل : پاورپوینت

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود