صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » جدید  »  پاورپوینت ساماندهی بافت های فرسوده شهری از منظر شهرسازی جدید

پاورپوینت ساماندهی بافت های فرسوده شهری از منظر شهرسازی جدید

دانلود پاورپوینت بررسی ساماندهی بافت های فرسوده شهری از منظر شهرسازی جدید و منشور۲۰۰۰ ppt (نمونه موردی محله درب دلاکان شهرخرم آباد)،در حجم ۷۴ اسلاید ،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
اگر فضاهای شهری را موجودی دارای حیات ویا یک سیستم وسیع در نظر بگیریم این سیستم متشکل از اجزا وعناصری است که باهم در تعامل وسازگاری هستند که ادامه حیات فضاهای شهری را ممکن می سازد.این اجزا وعناصر عبارتند از (کالبد، فعالیت، انسان).
بافتهای فرسوده بعنوان معضلی است که طی سالیان گذشته وحال موجب بروز مشکلات اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی، کالبدی، تاسیسات وتجهیزات شهری وسایر امکانات شهری مواجهه بوده اند،که در روند رشد وتوسعه فضایی- کالبدی باید مورد توجه قرار گیرند. بخش چشمگیری از تاریخ وفرهنگ شهر که نشاندهنده ارزشها، باورها، اعتقادات، هنرها وتوان فنی وساختار اجتماعی- اقتصادی وسیاسی نسلهای گذشته است در این بافتهای فرسوده نهفته است. ولزوم توجه به طراحی وبرنامه ریزی شهری در آنها با توجه به ارزشهای محیطی هر منطقه ضروری می باشد.
این پژوهش در پی آنستکه رعایت چارچوب نظری رویکرد شهرسازی جدیدومنشور۲۰۰۰ را مبنای مبانی نظری خود قرار داده و با دخالت در بافتهای فرسوده شهری که در این پژوهش محله درب دلاکان شهر خرم آباد می باشد، به برنامه ریزی وطراحی وساماندهی آن اقدام نماید واز مشخصه های این دو رویکرد، روشهای موفق علمی وراه حلهایی برای جوابگویی به شرایط متغیر مناطق شهری می باشد.

فهرست مطالب ارائه :
کلیات تحقیق
مبانی نظری
شناخت عرصه پژوهش
روش های انجام تحقیق
تحلیل یافته های پژوهش
نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۷۴ اسلاید قابل ویرایش و بسیار جامع و کامل تهیه شده است.

هدیه محصول
فایل پاورپوینت اصول و مبانی برنامه ریزی شهری (۲۶اسلاید)


تعداد صفحات : 74 | فرمت فایل : پاورپوینت

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود