صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  پرسشنامه استاندارد آگاهی مدیران از اهداف مدیریت آموزشی

پرسشنامه استاندارد آگاهی مدیران از اهداف مدیریت آموزشی

پرسشنامه استاندارد آگاهی مدیران از اهداف مدیریت آموزشی
پرسشنامه آگاهی مدیران از اهداف مدیریت آموزشی، پرسشنامه ای محقق ساخته می باشد. این مقیاس دارای ۱۹ گویه می باشد که با یک مقیاس لیکرت پنج درجه ­ای (خیلی کم تا خیلی زیاد) و هر ماده دارای ارزشی بین ۱ تا ۵ است. با سؤالاتی مانند: (یکی از اهداف مدیریت آموزشی راهنمایی اعضای سازمان آموزشی است) آگاهی مدیران از اهداف مدیریت آموزشی را می­ سنجد.

آگاهی مدیران از اهداف مدیریت آموزشی:
مدیریت فرآیندی است که موجب می شود سازمان ها به اهداف مورد نظرشان دست یابند. مدیریت آموزشی، باید قبل از هر چیز اهداف آموزش و پرورش را به خوبی شناخته و آنها را مورد بررسی قرار دهد و به‌کار بندد که برخی از آنها عبارتند از: کمک به افراد سازمان آموزشی برای رسیدن به اهداف آموزش و پرورش، راهنمایی اعضای سازمان برای تشخیص و درک بهتر هدف‌ها، راهنمایی، همکاری، کمک، تقویت و حمایت از اعضای سازمان آموزشی، مشارکت افراد در تصمیم‌گیری و تبادل نظر آنها و ایجاد مسئولیت‌های مشترک در سازمان آموزشی، ایجاد روابط انسانی مطلوب و احترام متقابل بین مدیر و اعضای سازمان آموزشی، شناخت نیازها و حل مشکلات دانش‌آموزان به منظور دستیابی به اهداف آموزشی، توجه به تفاوت‌های فردی و کمک به کشف و بروز استعدادهای دانش‌آموزان، کمک و یاری به بهبود و اصلاح فرآیند آموزش و پرورش، فراهم نمودن امکانات و زمینه مساعد برای بروز خلاقیت و ابتکار، به منظور رشد و بلوغ فکری اعضای سازمان، ایجاد هماهنگی بین منابع و فعالیت‌های سازمان آموزشی

روایی و پایایی پرسشنامه آگاهی مدیران از اهداف مدیریت آموزشی
روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  روایی  پرسشنامه آگاهی مدیران از اهداف مدیریت آموزشی توسط  اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی ابزار جمع آوری داده
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  پایایی پرسشنامه آگاهی مدیران از اهداف مدیریت آموزشی از روش آلفای کرونباخ بالای۷۰ صدم  به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

 

پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: زیپ
مولفه: تک عاملی
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است


تعداد صفحات : 4 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود