صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  پرسشنامه استاندارد خودناتوان سازی تحصیلی شوینگر و استینسمر پلستر ۲۰۱۰

پرسشنامه استاندارد خودناتوان سازی تحصیلی شوینگر و استینسمر پلستر ۲۰۱۰

پرسشنامه استاندارد خودناتوان سازی تحصیلی شوینگر و استینسمر پلستر ۲۰۱۰
پرسشنامه استاندارد خودناتوان سازی تحصیلی توسط شوینگر و استینسمر پلستر  (۲۰۱۰) به منظور سنجش خود ناتوان سازی تحصیلی ساخته شده است. این مقیاس دارای ۷ گویه است با یک مقیاس لیکرت پنج درجه­ ای (کاملا موافقم تا کاملا مخالفم) که دارای ارزشی بین ۱ تا ۵ است. ، با سؤالاتی مانند: (وقتی در انجام تکالیف و یا امور تحصیلی اشتباهی مرتکب می شوم، اولین موردی که به ذهنم می رسد ارتباط دادن موضوع با شرایط است.)  خودناتوان سازی تحصیلی را می­ سنجد.

خودناتوان سازی تحصیلی:
خودناتوان سازی شامل هر عمل یا هزینه ای است که به فرد امکان می دهد تا شکست را به عوامل بیرونی، به عنوان یک بهانه و موفقیت را به عوامل درونی (به منظور کسب افتخار) نسبت دهد.

روایی و پایایی پرسشنامه خودناتوان سازی تحصیلی
روایی ابزار جمع آوری داده ها
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  روایی  پرسشنامه خودناتوان سازی تحصیلی توسط  اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی ابزارهای جمع آوری داده ها
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  پایایی پرسشنامه خودناتوان سازی تحصیلی از روش آلفای کرونباخ بالای۷۰ صدم  به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

 

پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: زیپ
مولفه: دارد
مقاله بیس: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
قیمت: فقط ۲۹۰۰تومان
گارانتی: دارد

 

پرسشنامه کاملا استاندارد است


تعداد صفحات : 4 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود