پرسشنامه استعداد اعتیاد (APS) وید و همکاران ۱۹۹۲

دانلود پرسشنامه استعداد اعتیاد (APS) وید و همکاران 1992 - پرسشنامه استاندارد questionnaire

دانلود پرسشنامه استعداد اعتیاد (APS) وید و همکاران ۱۹۹۲ – پرسشنامه استاندارد questionnaire

پرسشنامه ارزیابی ابعاد سازمانی ایچیو ۲۰۰۱ در ۳ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
برای بررسی ریسک اعتیاد و یا سنجش اعتیاد تاکنون مقیاس‌های متعددی ساخته و ارزیابی شده است. در این میان آزمون‌های اجرا و ارزیابی شده سه خرده مقیاس پرسشنامه چندوجهی مینه سوتا (MMP1-2)، شامل مقیاس تجدیدنظر شده می بارگی مک اندرو (MAC-R)، مقیاس استعداد اعتیاد (APS) و مقیاس پذیرش اعتیاد (AAS) دارای کاربرد و شهرت بیشتری هستند.

از آنجا که ارزیابی‌های علمی در حیطه پیشگیری و درمان نیازمند وجود یک ابزار مناسب و کارآمدند، مواد این مقیاس‌ها و چگونگی نمره‌گذاری آنها معرفی خواهند شد. این آزمون‌ها را رستمی و همکارانش (۱۳۸۶) در ایران هنجاریابی کرده‌اند. که پایایی و روایی ان به ترتیب ۷۸/۰ و ۶۵/۰ بدست آمد. مواد سه مقیاس استعداد اعتیاد (APS)، مقیاس تجدیدنظر شده می‌بارگی مک اندرو (MAC-R) و مقیاس پذیرش اعتیاد (AAS) به ترتیب در قسمت‌های الف، ب و پ این ضمیمه آمده‌اند. این مقیاس‌ها با کسب اجازه از نویسندگان جهت بهره‌برداری معرفی می‌گردند.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)
تعداد گویه ها: ۳۸
تعداد مولفه: مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)
روایی و پایایی: دارد (داخلی و خارجی)
نحوه نمره گذاری: دارد
منبع: دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 3

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط