مقاله بررسی ارتباط ویژگیهای شخصی باتعهد سازمانی کارکنان دانشگاه تربیت معلم

دانلود تحقیق و مقالات رشته حسابداری و مدیریت با عنوان دانلود مقاله بررسی ارتباط ویژگیهای شخصی باتعهد سازمانی کارکنان دانشگاه تربیت معلم در قالب ورد و قابل ویرایش و در ۱۳۵ صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

مقاله بررسی ارتباط ویژگیهای شخصی باتعهد سازمانی کارکنان دانشگاه تربیت معلم

چکیده:
این تحقیق  با هدف بررسی ارتباط تعهد سازمانی با ویژگیهای شخصی کارکنان دانشگاه تربیت معلم سبزواردر سال۸۷-۸۸ به انجام رسید.نوع تحقیق با توجه به هدف، کاربردی و از نظر ماهیت وروش توصیفی می باشدکه با استفاده از مطالعات میدانی به بررسی وضعیت موجود پرداخته است.جامعه آماری مورد نظر کلیه کارمندان دانشگاه تربیت معلم سبزوار شامل ۱۴۰نفر بوده، که از این تعداد براساس فرمول محاسبه حجم نمونه کرجسی و مورگان (۱۹۷۰)  تعداد ۱۰۳ نفر به عنوان جامعه نمونه انتخاب شده اند. ابزار اندازه گیری، پرسشنامه ۱۵ سوالی (OCQ) مودای،پورتر و استیرز به همراه سوالات ویژگیهای فردی و شخصی بوده است که با ضریب آلفای کرونباخ ۰٫۷۶۴ پایایی آن اثبات و روایی آن نیز طبق نظر اساتید فن مورد تایید واقع شده است. در تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق از شیوه های توصیف آماری از قبیل: جداول توزیع فراوانی،شاخصهای مرکزی و شاخصهای پراکندگی و در بخش استنباطهای آماری از روش آزمون t  برای نمونه های مستقل و روش ANOVA   ورگرسیون خطی ساده یک متغیره برای بررسی فرضیات تحقیق استفاده شده است. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل  یافته ها نشان می دهد که رابطه معناداری بین تعهد سازمانی با سن ، جنسیت، سطح تحصیلات ، وضعیت تأهل و میزان حقوق و دستمزد وجود نداشته و تنها بین سابقه خدمت تعهد سازمانی و رابطه معنی دار دیده می شود..

واژهای کلیدی:
تعهد سازمانی –  ویژگیهای شخصی –  کارکنان

فهرست مطالب
فصل اول:کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مساله تحقیق
اهمیت وضرورت موضوع تحقیق
اهداف تحقیق
چارچوب نظری تحقیق
فرضیه های تحقیق
قلمرو تحقیق
تعاریف و مفاهیم واژه ها
متغیرهای تحقیق
فصل دوم:ادبیات تحقیق
مقدمه
تعاریف و مفاهیم تعهد سازمانی
مراحل توسعه تعهد سازمانی
اجزاء تعهد سازمانی
اهمیت تعهد سازمانی
عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی
ابعاد تعهد سازمانی
دیدگاه‌های تعهد سازمانی
مدل‌ها و الگوهای تعهد سازمانی
برخی تحقیقات انجام شده در خصوص تعهد سازمانی
فصل سوم:روش شناسی تحقیق
مقدمه
نوع تحقیق
جامعه آماری
حجم نمونه
روش نمونه گیری
شرح پرسشنامه
روایی پرسشنامه
اعتبار( پایایی )پرسشنامه
فصل چهارم: روشهای آماری و تجزیه و تحلیل مشاهدات (داده‌ها
مقدمه
آمار توصیفی
فرضیه
فرضیه
فرضیه
فرضیه
فرضیه
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع و مآخذ
ضمائم


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 135

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط