کارآفرینی ساخت و تولید لوازم مسافرتی و تفریحی

مقاله کارآفرینی ساخت و تولید لوازم مسافرتی و تفریحی
دانلود کارآفرینی ساخت و تولید لوازم مسافرتی و تفریحی فرمت فایل: ورد تعداد صفحات:۱۳
مقدمه:
رشد سریع و روز افزون جوامع و تنوع احتیاجات بشری شرایطی را به وجود آورده که ما را به سمت و سوی کار در رشته تولید لوازم مسافرتی و تفریحی سوق داد.
از این رشته باید اینگونه شروع کنم که چون در گذشته لوازم وتجهیزات برای مسافرت، سنگین، وقت گیر، پرهزینه و پردردسر بوده، عزیزان در این حیطه شغلی برآن آمدند تا وسائلی با کمترین مشکل و هزینه را تهیه و خدمتی در راه تفریح و مسافرت مردم باشند.
به همین علت یکی از این قبیل چیزها، چادر مسافرتی فنری بوده که با هزینه ای پایین، جمع شدن راحت، جاگیری کم و حمل راحت در این حیطه قرار گرفته است و ما را بر آن داشت تا در این شغل به فعالیت بپردازیم.
کارآفرین:
کارآفرین کسی است که بتواند توانایی های خویش را ببیند و آنها را به کار گیرد و ارزیابی کند و منابع را جمع آوری کند و برای رسیدن به هدف، عملیاتی را به موفقیت پی ریزی کند.
کارآفرین باید فرد عمل باشد و با انگیزه قوی برای بدست آوردن ورسیدن به هدف خویش ریسک کند. کارآفرین باید اعتماد به نفس، نیاز به کامیابی، منفعت شناسی، توانایی ریسک، مدیریت خوب، ابتکار، انعطاف پذیر و آینده نگر باشد.


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 13

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط