چگونه توانستم ساعت تاریخ را برای خود و دانش آموزانم لذت بخش سازم؟

دانلود چگونه توانستم ساعت تاریخ را برای خود و دانش آموزانم لذت بخش سازم؟
چگونه درس بخوانیم تا در تحصیل موفق شویم؟
مقدمه
یکی از اشتباهات اکثر دانش آموزان این است که هر روز که به خانه می‌آیند بجای آنکه تکالیف درسی مربوط به همان روز را انجام دهند و مطالب تدریس شده در آن روز را در بعد از ظهر همان روز مطالعه کنند و زمان کمی را نیز برای یادآوری دروس فردا صرف کنند، تمام وقت بعد از ظهر را صرف دروس و مسائل عقب افتاده دیروز، پریروز و روزهای قبل
می کنند و یادگیری دروس امروز را به فردا و پس فردا و روز جمعه موکول می کنند. بنابراین دانش آموز همیشه از درس ها عقب می‌ماند و هیچگاه همگام با معلم و کلاس درس نمی‌باشد.
دانش آموزان عزیز بدلیل همین روش غلط درس خواندن و عقب بودن از کلاس درس یک نفرت و انزجاری از درس خواندن در دل خود دارند و همین امر سبب می‌شود که کم‌کم از کتب درسی دوری کرده و با سرگرم نمودن خود به اموری دیگر وقت گرانبهای خود را از دست می دهند .
مطالب درسی چون آهن رباست، هرچه بیشتر به آن نزدیک شوید شما را با نیروی مغناطیسی بیشتر بسوی خود جذب و به خود علا‌قمند می‌کند. هرچه از مطالب درسی دوری کنید و سعی در یادگیری آنها نکنید از آن متنفر خواهید شد.

فهرست
مقدمه ۱-۷
نکات مهم در هنگام مطالعه ۷-۹
شرایط و مکان مطالعه ۹-۱۰
اتلاف وقت ۱۰-۱۱
تمرکز حواس ۱۱-۱۲
تغذیه ۱۳
استراحت ۱۳-۱۵
شرکت موفق در امتحان ۱۶-۲۲
چگونه درس بخوانیم تا فراموش نکنیم ۲۳-۲۸
چقدر درس بخوانیم مه خیلی سریع یاد بگیریم ۲۹-۳۱
چگونه بهتر درس بخوانیم ۳۲-۳۹
مهارت های یاداشت برداری ۴۰-۴۲
نتیجه گیری ۴۳
منابع ۴۴


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 45

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط