گزارش کارورزی مکانیکی

دانلود گزارش کارورزی مکانیکی دانلود گزارش کارورزی مکانیک خودرو دانلود گزارش کارآموزی مکانیک خودرو دانلود گزارش کارآموزی مکانیک دانلود گزارش کارآموزی مکانیک ساخت و تولید دانلود گزارش کارآموزی مکانیک خودرو سایپا دانلود گزارش کارآموزی مکانیک سیالات دانلود رایگان گزارش کارآموزی مکانیک خودرو

Mechanical internship report

 

گزارش کارآموزی مکانیکی اتومبیل

دوره ی کارآموزی یک دوره ی ۲۴۰ساعته کار عملی بوده که هر دانشجو پس از گذراندن تعداد واحد مشخص درسی باید این ۲ واحد کار آموزی را پاس نماید.
این دوره ی ۲۴۰ ساعته کار عملی به دانشجو کمک می کند تا نحوه کار خارج از حیطه ی درسی و برخورد با مشتری را بهتر احساس نماید و اطلاعات تئوری خود را با عمل مخلوط کرده و بر اطلاعات خود در مورد رشته اش بیفزاید.
من نیز پس از گذراندن ۵۵ واحد درس تئوری در تابستان ۸۸ موفق به برداشت درس کار آموزی در شهر خود شده و در یکی از نمایندگی های مشغول به گذراندن این ۲ واحد درسی عملی شدم کارآموزی من از ۲۷/۴/۸۸ شروع شد و من نیز سعی می کنم اطلاعاتی را که در این دوره آموخته ام ر به صورت مختصر و کامل ارائه دهم .نکته مهمی که می توان در نمایندگی آموخت نظافت محیط کار و نظم ورود م خروج افراد شاغل در آن محیط بوده که خود نشانه ی یک مجموعه سالم بوده که در مغازه های بیرون این مسئله دیده نمی شود.

باز و بست گیربکس پراید
باز کردن گیربکس و پائین آوردن آن از روی ماشین موقعی اتفاق می افتد که
۱-خود گیربکس مشکل داشته باشد( مثلاً دنده های آن صدا دهد، یا بد جا بخورد با نشتی روغن داشته باشد


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 10

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط